Mulțumesc, Auchan!

Îmi permit să vă scriu în mod direct, fără nicio altă introducere și să vă mulțumesc!
Vă mulțumesc pentru că ați reușit să îmi stricați ziua și m-ați convins definitiv să nu mai calc în vreunul dintre magazinele care poartă sigla dumneavoastră.

Aflându-mă astăzi în magazinul dvs. din Palas Iași, în zona self checkout, după ce una dintre angajatele dvs. mi-a scanat produsele (o doamnă foarte amabilă) și le-am plătit, am încercat să ies din acea zonă și să scanez bonul. Bineînțeles, sistemul destul de „tânăr” nu recunoștea codul de bare și îmi dădea eroare pe ecranul din dreapta, moment în care am încercat să ies după o altă persoană care reușise să își scaneze bonul fiscal cu succes. Între mine și doamna se afla un minunat angajat de-al dvs., îmbrăcat tare frumos, chiar îs drăguțe vestele acelea roșii, dar de o nesimțire ieșită din comun, care pe un ton golănesc mi-a spsus să scanez bonul fiscal și apoi să ies. Poate de modă veche, dar nu permit chiar oricui să mi se adreseze la per tu, exceptând și anterior menționatul ton utilizat de angajat, parte probabil din programele dvs. de training. Ah, să nu uit, a fost aproape să mă împingă și să mă bruscheze în timp ce îi spuneam că primesc o eroare când scanez bonul fiscal. Vorbesc urât, dar măcar îi îmbrăcați frumos, le mai și lipiți pe spate mesaje neadevărate, chiar să ajute pe cineva sau... cel puțin nu pe mine. Am reținut numele angajatului, dar refuz să îl dau pentru că această experiență m-a convins de calitatea serviciilor dvs. și a resurselor umane. Chiar dacă pot spune fără nicio reținere că sunt clientul dvs. de câțiva ani și nu am fost dezamăgit până acum.
Nu generealizez, nu spun că toți angajații dumneavoastră sunt la fel, vreau doar să vă mulțumesc și nu țin neapărat să primesc un răspuns la acest mail, dar vă rog măcar să vă îmbrăcați la fel de frumos.

Mulțumesc, Auchan! O zi la fel de frumoasă îți doresc! Eu nu reușesc să mă îmbrac frumos, dar sunt respectuos și și știu să vorbesc frumos cu angajații tăi, că îmi permit să vorbesc la per tu, așa, ca de rămas bun.

(Ah, fără templateuri de comunicare cu scuze și alte alea, știu bine că am scanat bonul care trebuia și am făcut totul ok. Vreau doar ca angajatul tău să fie îmbrăcat la fel de frumos, ca să le poată oferi aceeași experiență și celorlalți clienți ai tăi.)

Mailul a fost trimis în forma de mai sus către adresa de e-mail contact@auchan.ro în data de 12 aprilie, însă până acum nu s-a deranjat nimeni să îmi răspundă. (NB: Am certitudinea că mailul a fost citit de către cei din cadrul companiei.)

UPDATE 19 aprilie 2017, ora 11:32. Cei de la Auchan mi-au trimis un răspuns pe adresa de mail (nu vă panicați, totul este sub control, a durat doar o săptămână ca să primesc un răspuns de la ei):

Stimate Domnule,

Va multumim si noi ca ne-ati scris si pentru ca ne sunteti client.

Asa cum ati afirmat si dumneavoastra "sistemul este destul de tanar" si s-a intamplat sa nu recunoasca acel cod de bare, dar trebuie sa va precizam ca aceasta problema putea fi rezolvata pe loc, daca acest lucru l-ati fi comunicat colegului nostru din magazin.
Sigur, asta nu scuza atitudinea si modul de adresare al colegului nostru si pentru asta ne cerem scuze si va asiguram ca acest lucru nu se va mai intampla.

Dorim să subliniem faptul, că oricât de mult ne-am dori să fim perfecţi, suntem oameni şi uneori mai si gresim, dar ne vom corecta.

Va multumim inca o data ca ne-ati scris si ne-ati adus la cunostinta acest aspect, ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru orice alte sesizari sau sugestii si, daca doriti, va invitam la Auchan, pentru a va arata ce presupune activitatea din magazin si pentru a va asculta idelie sau propunerile pe care le aveti.

Cu stima,Echipa Auchan City Iasi

Comentarii